Veelgestelde vragen

FAQ

Heb je een vraag? Misschien staat het antwoord hieronder! Kom je er toch niet uit, neem dan gerust contact met ons op.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Je kunt eenvoudig bestellen via onze webshop. Voeg de gewenste producten toe aan je winkelwagen, ga naar afrekenen en volg de stappen. Kom je er niet uit? Neem gerust contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling aanpassen of annuleren?

Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we deze aanpassen of annuleren. Stuur ons zo snel mogelijk een e-mail of neem telefonisch contact op.

Hoe lang duurt de levering?

Bestellingen worden doorgaans binnen 1-3 werkdagen verzonden. Voor gepersonaliseerde kleding kan dit iets langer duren; we houden je hierover op de hoogte.

Kan ik mijn kleding laten bedrukken of borduren?

Ja, we bieden gepersonaliseerde bedrijfskleding aan. Neem contact met ons op voor een offerte of om de mogelijkheden te bespreken.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij rekenen we geen verzendkosten.

Kan ik kleding passen?

Zeker. Je bent van harte welkom in onze showroom. Neem contact met ons op om een pasafspraak te maken.

Wat als een artikel niet past of niet bevalt?

Je kunt ongepersonaliseerde artikelen binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden, tenzij er sprake is van een fout of defect.

Bieden jullie ook teamkleding aan?

Ja, we leveren team- en clubkleding voor onder andere padel, tennis en andere teamsporten. Vraag gerust naar de mogelijkheden voor jouw team.

Zijn jullie ook actief voor bedrijven buiten Nederland?

Ja, wij leveren ook aan bedrijven in België en Duitsland. Neem contact op voor internationale leveropties.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Je kunt ons bereiken via e-mail op info@racketwear.nl of telefonisch op +31 13 208 33 63. We reageren binnen 24 uur.